خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه خانواده و روحانیت نقش کلیدی و مهمی در تربیت فرزندان به ویژه نوجوانان دارند، گفت: روحانیون به عنوان نقش کلیدی در شهر و روستا می‌توانند تاثیرگذار بوده و مبلغین خوبی باشند.
کد خبر: ۹۳۸۵۵۹۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به پیش رو بودن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز دانش آموز اظهار داشت: سیزده آبان در مبارزه و قیام دانش‌آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی ریشه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: روز دانش‌آموز در ایران مصادف است با ۱۳ آبان که علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند و به منظور گرامی‌داشت این روز، ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

وی بیان داشت: هفته بسیج مصادف شده است با روز ۱۳ آبان که روز استکبار جهانی است که در این روز یادواره شهدای دانش‌آموز را در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

مختاری عنوان کرد: بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ابراز تنفر از نظام رو به افول آمریکا با حضور حماسی آحاد ملت بزرگ ایران و همچنین تقویت روحیه امید، خودباوری، وحدت و مقاومت حول محور ولایت فقیه در آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه خانواده و روحانیت نقش کلیدی و مهمی در تربیت فرزندان و به ویژه نوجوانان دارند، گفت: روحانیون به عنوان نقش کلیدی چه در شهر و چه در روستا می‌توانند تاثیرگذار و مبلغین خوبی باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در تربیت فرزندان گفت: متاسفانه حضور جوانان ما در نماز جمعه کمرنگ شده که از خانواده‌ها و معلمان می‌خواهیم در تربیت فرزندان و هدایت آنها به سمت و سوی دین و نماز جمعه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص محورهای تبلیغی رسانه‌ها و گفتمان گفت: محورهای تبلیغی رسانه‌ها و گفتمان شامل ترویج گفتمان مقاومت به عنوان یگانه راه حل عملی مقابله با استکبار «هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش است»، ترویج مبانی قرآن مقابله با استکبار و عدم سلطه‌پذیری و سلطه‌گری، شناخت نیرنگ‌های آمریکا و معرفی سیاست خصمانه آمریکا و مصادیق توطئه‌ها و استکبار کریمی در تمام دنیا به ویژه ایران اسلامی است.

مختاری خدمت‌رسانی به مردم جوهره اصلی و بزرگ‌ترین راه مبارزه با آمریکا، تبیین اصل استکبارستیزی و چرایی «مرگ بر آمریکا»، تبیین  بی‌تعهدی‌های آمریکا و اروپا نسبت به حقوق انسانی و قواعد بین المللی و تبیین نشانه‌های ضعف و افول جبهه استکبار و رژیم‌های اسرائیل،  آل سعود، انگلیس و آمریکای خبیث را از دیگر محورهای تبلیغی رسانه‌ها و گفتمان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات