خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جذب سرمایه‌گذار در استان همدان مشکل داریم و پیچ و خم‌های کار زیاد است، نیاز است دستگاه‌های مختلف اجرایی کمک کنند تا از جوانان در کارها استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۵۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در شورای ادارای استان همدان ضمن آرزوی توفیق برای استاندار و شهردار همدان، اظهار داشت: مجموعه‌های انقلابی محکوم به موفقیت هستند و باید اتفاقی بیفتد، مردم به این امید بستندکه مشکلاتی که دارند به نوعی حل شود.

وی با بیان اینکه سایت مسکن در همدان بسته است، افزود: با وجود مشکلات مردم در مسکن و اجاره آن و قیمت‌های سرسام آور و عدم نظارت و کنترل در مسکن چرا باید سایت مسکن در استان همدان بسته باشد؛ باید برای این موضوع اقداماتی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب گفت: سفر مقام معظم رهبری 17 سال پیش بوده و این مدت طول کشیده و هنوز مشکل آب همدان رفع نشده است، باید مراعات کنیم تا آب به جیره‌بندی نرسد، مردم اکنون کم مشکل ندارند که بیاییم آب را هم جیره‌بندی کنیم.

وی ادامه داد: باید سرعت در اجرای پروژه آب تالوار صورت گیرد و در عرض این 17 سال هیچ پیگیری صورت نگرفته است.

فلاحی با بیان اینکه قیمت نان در همدان با سایر استان‌ها متفاوت است، گفت: حدود 8 یا 9 ماه است که نانوایان مشکل دارند اگر هم قیمت آن را افزایش دهیم تبعاتی در پی دارد.

وی با بیان اینکه جریان انقلابی به کار گرفته نشده و از جوانان مؤمن و معتقد به انقلاب که مدنظر رهبر معظم انقلاب است استفاده نشده است و منزوی شدند، گفت: در جذب سرمایه‌گذار در استان همدان مشکل داریم و پیچ و خم‌های کار زیاد است، نیاز است دستگاه‌های مختلف اجرایی کمک کنند تا از جوانان در کارها استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در چند سال گذشته تشکیل نشده است، گفت: نیاز است که این شورا برای مواقع اضطراری استان تشکیل شود و مدیر وارد میدان شود و موانع را برطرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات