خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری ۵ سارق و ۶ توزیع کننده مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۵۴
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶

سرهنگ هادی نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در ۲۴ ساعت گذشته در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و میادین اصلی شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح، پنج سارق، ۶ توزیع کننده مواد مخدر، ۹ نفر جلبی و دو نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر و ۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: در این ماموریت، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف ۷ فقره سرقت در همدان

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو در سطح شهرستان همدان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

نجفی افزود: در این راستا، ماموران کلانتری ۱۶ شهرستان ضمن کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، فردی را حین سرقت یک دستگاه خودرو دستگیر و این وسیله نقلیه به مالک تحویل شد.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات پلیسی، ۶ سارق (سرقت‌های خرد) را به همراه یک نفر خریدار اموال مسروقه دستگیر کردند که در مجموع در ۲۴ ساعت گذشته، هفت سارق دستگیر و هفت فقره انواع سرقت خرد، خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: پلیس برای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از وقوع هر گونه هنجارشکنی با تمام توان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات