انقلاب اسلامی مسیری الهی وبرخلاف نظراستکبار جهانی رادرپیش گرفت مورددشمنی آمریکا واقع شد
کد خبر: ۹۳۸۶۸۴۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری استان مرکزی از آشتیان؛حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه شهر آشتیان در جلسه اخلاق مدیران این شهرستان گفت:درتاریخ انقلاب اسلامی 13 آبان یادآور سه واقعه مهم واثر گذاراست،تبعیدامام خمینی (ره)به ترکیه در13آبان 1343،کشتاربی رحمانه دانش آموزان در13آبان 1357وتسخیر لانه جاسوسی در13آبان 1358 سه اتفاق مهم این روز هستند که هریک نقش بسزایی درپیروزی و حرکت صحیح  انقلاب اسلامی داشته اند و بی شک هریک از رویداد ها به نوعی نشان دهنده مبارزه مردم ایران با استکبار بوده است .

حجت السلام نیشابوری افزود:درجهان امروز نیز ایالات متحده همواره باروحیه استکباری خود دنبال سیطره بردنیا بوده  است و رویه و کنش رفتارهای این کشور نشان می دهد آنها به دنبال ایرانی مطیع به اوامر خود و همواره وابسته مطلق به امریکا هستند.

امام جمعه شهر آشتیان بیان داشت:اینکه انقلاب اسلامی مسیری الهی و برخلاف نظر استکبار جهانی را در پیش گرفت و مورد دشمنی آمریکا واقع شد اختلاف ریشه و مبنای اندیشه ای دارد ریشه آن را باید در اعتقادات دوطرف جست و جو کرد که با مذاکره و گرفتن به اصطلاح بهانه از این کشور، از دشمنی آمریکا نخواهد کاست.

وی خاطر نشان کرد:روز 13آبان ماه 1358 با تسخیر لانه جاسوسی روحیه شکست ناپذیری آمریکا درجهان  را در هم شکست و از آن به عنوان نماد استکبارستیزی در دنیا یاد می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات