جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: سربازان سایبری، پرچمداران جنگ نرم هستند و می توانند در این عرصه نقش خود را به خوبی نشان دهند.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۶۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب اله توکلی امروز در مراسم افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این رویدادها سبب شده تا استعدادهای افراد شناسایی شود و خود را در کشور مطرح نمایند با توجه به این تجربیات وارد سومین دوره رویداد شده ایم و ۴۸ ساعت شرایط برای شرکت کنندگان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این برنامه، به عنوان پرچمداران جنگ نرم حضور دارند، افزود: همیشه از دفاع مقدس و از پرچمداران آن دوران یاد می شود، آن دوران را ما سپری کردیم و در چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم اما امروز صحنه جنگ و نبرد عوض شده چرا که دیروز در خاکریز با دشمن در میدان حقیقی نبرد صورت گرفت ولی امروز فضای گسترده ای به عنوان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به روی همه گشوده شده و امروز نبرد در این فضا است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم و در این روز سه رویداد مهم تبعید امام(ره)، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی صورت گرفته، فردا در استان لرستان همزمان با سراسر کشور مراسمی برگزار می شود و بار دیگر مردم نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می گذارند.

سردار توکلی بیان کرد: ۴۲ سال از خباثت آمریکا و تهدیداتی که علیه انقلاب کردند، می گذرد و تا امروز مشکلاتی را تحمیل کردند به طوری که هر جایی که فتنه ای رخ داده رد پای آمریکا و اسرائیل دیده شده است.

وی بیان کرد: طی سال های گذشته دشمنان با انتشار اخبار و تصاویر جعلی فضای جامعه را ملتهب کردند و حتی افرادی هم که بی تفاوت بودند در کنار کسانی بودند که هدفشان چیز دیگری بود اما با آگاهی و بصیرت فتنه های آنان خنثی شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: اگر قرار است با شبهات و اینگونه اقدامات دشمن مقابله شود باید چند مولفه به عنوان پیشتیبان مد نظر قرار گیرد و هر کسی که می خواهد در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد باید به ابزار رسانه تجهیز شود.

سردار توکلی گفت: دشمن از این ابزار در بخش های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آسیب پذیری و سایر بخش ها تلاش می کند تا ضربه بزند و تلاش اصلی دشمن این است که جامعه را ناامن کند.

وی اظهار داشت: تفکر ما ضد استکباری است و امروز گرفتاری هایی که دشمنان در فضای مجازی برای مردم کشورها خصوصا ما که دارای استقلال هستیم زیاد است اما کسانی که گوش به فرمان رهبری هستند وظیفه دارند در این راستا نقش خود را ایفا کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: یکی از خواسته های رهبری حضور فعال در فضای مجازی است، اگر دیروز در دفاع مقدس نبودید اما امروز عرصه ای به نام فضای مجازی وجود دارد که می توان به عنوان سربازان در این فضا نقش آفرینی کرد.

سردار توکلی با اشاره به جنگ های سایبری گفت: هفته قبل زیر ساخت سوخت را مختل کردند و قصدشان این بود که از این فضا برای آشوب استفاده کنند ولی شکست خوردند، ضروری است تا در این عرصه انسان حرفه ای تربیت کرد و در عرصه فضای مجازی حضور داشته باشند و این مهم با استفاده از حضور بسیج امکان پذیر است.

وی بیان کرد: امروز دشمن سبک زندگی ما را هدف قرار داده و شما به عنوان پرچمداران جنگ نرم هستید که می توان از این فضا به خوبی استفاده کرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: امیدواریم در رویدادهای بعدی از استان هایی باشیم که حرف برای گفتن داریم و سربازهای خوبی برای رهبری در فضای مجازی باشیم و از فضای مجازی برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات