مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال با حضور دکتر جعفری مسئول مرکز فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلّح در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین آغاز این رویداد سراسری گفت: یک روز عرصه میدان نبرد بازی دراز، شلمچه، فکه و دو کوهه بود امّا امروز عرصه مواجهه با دشمن، یک عرصه گسترده به نام فضای مجازی است.

آغاز سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال در بوشهر

مهراب کیانی اظهار کرد: حاکمیت رسانه‌ها در دنیای امروز حاکمیتی است که لازم است آن را پذیرفت و در آن نقش‌آفرینی کرد که مهم‌ترین مسئله در این عرصه، تولید محتوایی است که می‌تواند افکار جامعه را به سمت و سوی رسانه و آن نگاهی که رسانه‌ها دارند هدایت کند.
وی به نقش بسیج در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: بسیج از زمانی که عرصه فضای مجازی ظهور و بروز پیدا کرد تلاش کرده است تا نقش خود را به خوبی در این فضا ایفا کند و بتواند جوان‌ترها را برای آمادگی بیش‌تر در این فضا آماده کند.
این مقام مسئول افزود: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال یکی از عرصه‌هایی است که فعالان حوزه تولید محتوا گرد هم می‌آیند تا برای مبارزه در عرصه فضای مجازی و تولید محتواهای مناسب آماده شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها