خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم ۱۳ آبان در شهرستان کازرون گفت: مبارزه با طاغوت در ادامه راه انبیاء و اولیاء الهی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۷۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم 13آبان شهرستان کازرون با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد و حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون باتاکید بر لزوم داشتن دین باوری و خودباوری برای مبارزه با طاغوت، اظهار داشت: پیروزی حزب خدا بر طاغوت وعده الهی است و وعده خداوند نیز قطعا محقق خواهد شد..

وی اضافه کرد: این طاغوت وجودش برگرفته از چپاول و غارت بوده و بنیانش با استثمار ملت ها بنا شده که اگر لازم شود، کودکان و زنان را هم می‌کشد. اما این ظلم قطعا با لطف الهی ریشه کن خواهد شد.

امام جمعه کازرون بیان داشت: روز ۱۳ آبان ادامه قیام امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان است. ۱۳ آبان امسال نیز ادامه سالروز همین مناسبت است که همان دانش آموزان با تبعیت از امام جامعه و رسول زمانشان در مقابل طاغوت زمان ایستادند و اکنون نیز می‌ایستند.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: چنانچه خداوند در قرآن کریم می فرماید که «کسانی که اهل ایمانند از تاریکی ها به سوی نور هدایت می کنند»، ما به سوی نور ایمان، رهایی از استکبار و رسیدن به بندگی خداوند پیش می رویم.

او اضافه کرد: اگر می خواهیم در مقابل استکبار بایستیم باید مجهز به سلاح ایمان شویم. تقوا، ایثار و از خودگذشتگی رمز پیروزی بر استکبار است. چنانچه آن را در حسین(ع) و ابالفضل(ع) و علی اکبر(ع)-های زمانمان، همچون سردار سلیمانی، دیدیم.

امام جمعه کازرون با اشاره به شجاعت و دلاورمردی اخیر نیروی دریایی سپاه در دستگیری دزدان آمریکایی گفت: دیدیم که دلیرمردان همیشه قهرمان سپاه در نیروی دریایی، با افتخار دزدان دریایی آمریکایی که در پی چپاول یک ملت بودند را دستگیر کردند.

وی افزود: آن دزدان ترسیدند که در خلیج فارس دزدی کنند و در دریای عمان اقدام به سرقت نفت صادراتی ایران کردند، اما در چشم برهم زدنی نیروی دریایی مقتدر سپاه مقابله کرد و مچ سارق را گرفت. آنها فکر می کردند که مانورهای ایران صرفا نمایشی است اما واقعیت را در این اقدام دیدند.

حجت الاسلام صباحی گفت: قطعا نگاه ها نسبت به ایران عوض می شود و معادلات منطقه نیز تغییر می کند، عربستان خودش را جمع خواهد کرد و رژیم صهیونیستی جرات نمی کند گزینه نظامی مطرح کند. هیچ ابرقدرتی اگر چنین اتفاقی برایش رخ دهد، جرات نمی‌کرد نیروهای خود را به سمت مقابله با امریکا بفرستد اما ایران اسلامی در مقابل تجاوز مقتدرانه ایستادگی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها