پنجمین جشنواره شهرستانی مالک اشتر به منظور معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه وفرهنگ شایسته سالاری، اتحاد زمینه های تعالی بخشی سازمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۵۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، پنجمین جشنواره مالک اشتر شهرستان دشتی با حضور امام جمعه شهر خورموج، خانواده معظم شهداء، ایثارگران، رزمندگان، بسیجیان و پاسداران شهرستان در مصلی نماز جمعه خورموج بر گزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)شهرستان دشتی  گفت: معرفی الگوهای موفق و نفرات برتر حوزه سپاه و بسیج  به مردم و ایجاد انگیزه و کادر سازی را یکی از اهداف بر گزاری این جشنواره است.

سرهنگ زارعی تبار موفقیت سپاه امام رضا(ع) در جشنواره استانی مالک اشتر و کسب رتبه برتر این سپاه در سال 1399 را مرهون تلاشها و خدمات مخلصانه بسیجیان و پاسدارانی دانست که از هیچ تلاش و کوششی  برای سر بلندی سپاه دریغ نکرده و تمام کوشش خود را در جهت خدمات رسانی به مردم و اقشار محروم صرف می کنند.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر خورموج نیز در این آیین مهمترین رسالت سپاه و بسیج در حال حاضر ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار مردم بخصوص  اقشار محروم دانست که به واسطه گرانی و فشارهای اقتنصادی شرایط دشواری را تحمل می کنند.

حجت الاسلام زاهد دوست  بیان کرد: از مهمترین ویژگیهای مالک اشتر ولایتمداری، حضور به موقع و بصیرت بخشی در تمامی صحنه های نظام است و قرار دادن الگویی به نام مالک اشتر در بسیج و سپاه شرایطی دارد که از جمله آن تقویت اخلاق، عبادت، خود سازی، مردمداری و مطیع فرمان رهبری در عمل بودن است.

اجرای گروه سرود جواد الائمه(ع) پایگاه مقاومت قائم(عج)، گزارش کارفرمانده پایگاه مقاومت برتر توسط فرمانده پایگاه مقاومت قائم(عج) از جمله این برنامه ها بود.

در پایان این مراسم از 56 نفر از مدیران و مسئولین برتر، حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت برتر و اسوه، هیئت امناء و امام جماعت  برتر، فرماندهان واحدهای دانش آموزی، سر گروه و متربیان برتر صالحین، قسمت های برتر در شورای حوزه های مقاومت و معاونتهای برتر سپاه امام رضا(ع) که در جشنواره استانی حائز رتبه شده بودند تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات