خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید نوری کبودراهنگ خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی طی هفته بسیج توسط حوزه شهید نوری کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده حوزه مقاومت شهید نوری داق داق آباد کبودراهنگ از اجرای بیش از ده‌ها برنامه فرهنگی و ورزشی طی هفته بسیج توسط این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۱۵
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

شیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: هفته بسیج بهانه‌ای برای نشان دادن عملکرد صادقانه و بی‌ادعا نیروهای بسیجی در همه عرصه‌ها و زمان‌ها است.

وی اضافه کرد: در این هفته سعی شده است برنامه بیشتر به شکل خدمات محوری اعم از گشت رضویون، اردوی جهادی، نهضت روشنگری، نهضت کمک‌های مومنانه و برگزاری یادواره شهدا پیش‌بینی و اجرایی شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهید نوری داق داق آباد کبودراهنگ اجرای برنامه‌های هفته بسیج این حوزه استحفاظی را بیش از ده‌ها برنامه عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، غباروبی مزار مطهر شهدا، دیدار و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از مخترعین و مبتکرین بسیجی، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه‌ای و روشنگری، اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه اجرا می‌شود .

وی در پایان افزود: همچنین در هفته بسیج برنامه‌های متنوع ورزشی از قبیل مسابقات فوتسال بین پایگاهی، مسابقات بومی محلی، فراخوانی گروهانی گردان امام علی(ع) و.. برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار