خبرهای داغ:
با حضور رزمندگان گردان 118 لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)

چشمان خانواده جان‌نثاری پس از ۳۹ سال فراق به دیدار فرزند شهیدشان روشن شد

با حضور رزمندگان گردان 118 امام حسین(علیه السلام) آئین تکریم و استقبال از خانواده شهید محمود جان‌نثاری (شهید احراز هویت شده شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردستان) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۵۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) با حضور رزمندگان گردان 118 امام حسین(علیه السلام) آئین تکریم و استقبال از خانواده شهید محمود جان‌نثاری (شهید احراز هویت شده شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردستان) برگزار شد.

فرمانده گردان 118 امام حسین در باره این شهید گفت:در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس محمود جان‌نثاری به درج شهادت نائل آمد و گمنامی وی آغاز شد؛ پدر و مادر این شهید مفقودالاثر چشم به راه فرزند خود شدند تا آنکه در این سال‌های چشم‌انتظاری، در حسرت فرزندشان سوختند و عازم بهشت رضوان شدند.

وی افزود:سرانجام این  فراق به سرآمد و خبر شناسایی شهید والامقام به خانواده این شهید اعلام و انتظار ۳۹ ساله آنها به پایان رسید.

این شهید در سال 1390 با حضور رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) و مسئولین شهرستان اردستان در دانشگاه آزاد اردستان به  عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که بعد از 10 سال شناسایی این شهید مقدر گردید.

این فرمانده در پایان گفت : ضمن نکوداشت یاد این شهید ضمن تعویض سنگ مزار این شهید اقدام به غبار روبی و شستشو با گلاب انجام شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار