خبرهای داغ:
رئیس‌کل دادگستری خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح منازل و خودرو در چندین شهر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۸۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

حجت الاسلام صادق مرادی صبح امروز یکشنبه دراین‌باره گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه و چند فقره سرقت به عنف در روزهای گذشته در چندین شهر خوزستان از جمله سرقتی در یکی از محله‌های اهواز که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد، موضوع بلافاصله در دستور قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تدابیر قضائی، امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی و با جدیت پیگیری نیروهای پلیس، پس از مدت کوتاهی مأموران دایره مبارزه با سرقت‌های مسلحانه نیروی انتظامی استان، دو نفر از سارقان را در شهرستان ماهشهر شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی از اهواز و در عملیاتی موفق به دستگیری این دو متهم شدند.

حجت الاسلام مرادی افزود: از این افراد دو قبضه کلت کمری، ۶۴ تیر فشنگ جنگی کلت، سه‌تیغه خشاب، یک قبضه سلاح شکاری، پنج دستگاه گوشی تلفن ،۳۵ لیتر مشروب و سایر موارد کشف و ضبط شد.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان بیان کرد: متهمان سابقه‌دار بوده و به مشارکت در چندین فقره سرقت مسلحانه، قدرت‌نمایی با سلاح، حمل و نگهداری اسلحه غیرمجاز و راهزنی اعتراف کردند و اکنون با صدور قرار لازم در بازداشت به سر می‌برند.

حجت الاسلام مرادی ضمن هشدار به برهم زنندگان امنیت و آسایش شهروندان تأکید کرد: مجرمان بدانند که با ارتکاب به سرقت و یا هرگونه اخلال در نظم و امنیت، تاوان سختی در انتظار آنها خواهد بود و با پیگیری دو دستگاه قضائی و انتظامی تمامی آنها در دام قانون گرفتار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها