خبرهای داغ:
مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

آغاز اعلام فراخوان جشنواره ملی «افتخار من» در خوزستان

سرهنگ سعادت‌زاده از آغاز اعلام فراخوان جشنواره ملی «افتخار من» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و در تاریخ سیزدهم دی ماه 1400 برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۹۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

سرهنگ «هادی سعادت زاده» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، از آغاز اعلام فراخوان جشنواره ملی «افتخار من» در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و در تاریخ سیزدهم دی ماه 1400 برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره استانی افتخار من با هدف ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت با نسل جوان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در راستای نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

سرهنگ سعادت‌زاده با اعلام این که فراخوان جشنواره به صورت گسترده و از طریق صداوسیمای مرکز خوزستان، مرکز آبادان و فضای مجازی منتشر شده است، گفت: آثار ارسالی به جشنواره بایسیتی در قالب فیلم کوتاه سه تا پنج دقیقه ای، فایل صوتی سه تا پنج دقیقه ای و عکس خاطره و دل نوشته باشند.

مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با بیان این که حجم فایل ویدئویی بارگذاری شده در سایت pdefa.ir باید حداکثر 50 مگابایت باشد، افزود: لازم است که فرد تهیه کننده خاطره در آثار ارسالی مشخص باشد.

وی تصریح کرد: ایفای نقش موثر با حضور فرزندان و نوادگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و برجسته نمودن ارزش های انقلاب اسلامی با حضور نسل جوان، افتخار و تمسک به ارزش های دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به عنوان ارزش های ماندگار و تعیین کننده در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و استفاده و بهره گیری از مشارکت نسل جوان در استفاده از خاطرات پیشکسوتان در راستای اشاعه ارزش های دفاع مقدس از دیگر اهداف بر گزاری این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، اهواز، 24 متری، جنب کلانتری 13، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تحویل داده و یا با شماره مجازی 09379404988 ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار