‍ رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

اتاق فکر تخصصی روحانیون در ۱۵ نقطه شهری و روستایی گناباد برگزار شد

حجت‌ الاسلام عباسعلی فاطمی:در راستای طرح «مهرواره اوج»، نشست روحانیون مستقر، طرح هجرت و ائمه مساجد در ۱۵نقطه شهری و روستایی با هدف مسئله‌شناسی و اولویت‌بندی آسیب‌ها و مسائل فرهنگی و بررسی راهکار آن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۶۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌ الاسلام عباسعلی فاطمی با اعلام این خبر، گفت: در راستای طرح «مهرواره اوج» و با برنامه‌ریزی اداره تبلیغات اسلامی گناباد، نشست روحانیون مستقر، طرح هجرت و ائمه مساجد در ۱۵نقطه شهری و روستایی با هدف مسئله‌شناسی و اولویت‌بندی آسیب‌ها و مسائل فرهنگی و بررسی راهکار آن برگزار شد.


فاطمی افزود: مبلغین حاضر در این سلسله جلسات ضمن بررسی اطلس فرهنگی و تبلیغی منطقه، سه موضوعِ و مسئله اصلی فرهنگی را به‌عنوان مشکلات اولویت‌دار منطقه شناسایی کردند.


دبیر گروه جهادی گناباد، گفت : در ادامه نشست‌ها، امامان روستا با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بومی منطقه تبلیغی خود راهکارهای پیشنهادی خود را برای حل این مشکلات بیان کردند.


حجت‌الاسلام فاطمی در این جلسات ضمن اشاره به اهمیت فعالیت مساجد در روستاها، ادامه داد : امامان روستا می‌توانند با استفاده از توانایی‌های فردی و ظرفیت‌های منطقه، مساجد را به کارکرد اصلی خود در صدر اسلام برسانند.


وی با بیان اینکه طرح «مهرواره اوج» همان بسیج مساجد برای حل مشکلات مردم خصوصاً نیازمندان است، افزود: تشکیل گعده روحانیون مستقر در واقع یکی از گام‌های «مهرواره اوج» برای فعال کردن مساجد نیمه فعال است.


گفتنی است، بی‌تفاوتی نسبت به مسائل دینی،سهل‌انگاری در نماز، ضعف هماهنگی در تشکل‌های، بی‌عفتی و ضعف در اعتقادات و عدم مدیریت فضای مجازی از مهمترین مسائلی بود که در این جلسات مورد بحث قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها