خبرهای داغ:
با حضور جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان صورت گرفت
با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و مسئولین محلی، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۸۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

در ابتدای مراسم معارفه سرپرست فرماندهی بندر ماهشهر حجت‌الاسلام والمسلمین تابش امام جمعه بندرامام خمینی (ره) به نیابت از ائمه جمعه شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: اهمیت نقش و جایگاه سپاه پاسداران و بسیج با توجه به عملکرد بی نظیرشان در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی بر همگان روشن و مبرهن بوده است.

او افزود: همین امر موجب پشتوانه محکم مردمی از این نهاد مقدس بوده که بعنوان حلقه واصلی میان سایر دستگاه‌ها موجب اتحاد و همدلی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیده است.

سپس سردار نعمت الله باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم بیان کرد: با عنایت پروردگار متعال و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در کنار سایر نیرو‌های مسلح نظام از صلابت بالایی برخوردار بوده که این روز‌ها شاهد نمونه‌هایی از این صلابت را در حفظ امنیت و اقتدار ملی از سوی نیروی دریایی ما در خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های بین المللی مشاهده می‌کنید.

او ادامه داد: نیرو‌های مسلح ما همچون دوران دفاع مقدس، رابطه‌ای نزدیک و همدلی بالایی در حفظ کیان کشور داشته ضمن آنکه سپاه پاسداران به همراه بسیج در کنار وظایف نظامی و امنیتی خود، توجه ویژه نسبت به همیاری با مردم نجیب و دستگاه‌های اجرایی داشته و همواره سعی در گره گشایی مشکلات مردم و یاری رساندن به اقشار محروم و کم برخوردار نموده که نمونه‌های عینی آن را در کمک رسانی به کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و همچنین امدادرسانی به مناطق زلزله و سیل زده می توان مشاهده کرد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: مناصب و جایگاه‌ها در نظام جمهوری اسلامی همانند سُکانی برای خدمت بی منت بوده و هیچگاه میراث شخصی بشمار نرفته که این امر در نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک اصل وجود داشته و امروز ما در بندر ماهشهر حضور یافتیم تا از زحمات و تلاش‌های بی وقفه فرمانده سابق تقدیر نمائیم و این سُکان را به برادر عزیز دیگری از سبز پوشان سپاه پاسداران بسپاریم.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده سابق سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر که بعنوان معاون هماهنگ کننده لشکر ۷ ولیعصر (عج) منصوب شدند تقدیر و سرگرد پاسدار علی فرحانی به سمت سرپرستی فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر معارفه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها