مجمع بسیجیان استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده تازه تفحص شده فاطمه اسدی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۹۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مجمع بسیجیان استان کردستان به مناسبت تشییع پیکر شهیده تازه تفحص شده فاطمه اسدی بیانیه صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است؛


بسم رب الشهدا والصدیقین
رجعت شهیده تازه تفحص شده دیار سرزمین مجاهدت‌های خاموش از غربت ۳۷ ساله خبر می‌دهد و بار دیگر مشام مردم استان فرهنگی کردستان را به شمیم شهادت نوازش می‌دهد وبغض‏های حقیر ما، روبه‏ روی تصاویر گلگون شان سرازیز می‏شود.


آری شهید، چشم تفحص تاریخ است؛ چشمی که تا ابدیت، امتداد دارد و تا قیامت، دوام.


شهید، مقامی است که معادلش، در قاموس هیچ عالمی نیامده است؛ اما رسالت او در تمام ذرات عالم، انتشار یافتنی است؛ چرا که شهادت، فصل اول کتاب رسالت است و رسالت، همان مسئولیت شهودی است که بر دوش همه انسان‏ها، از لحظه تشییع پیکر شهید، قرار می‏گیرد.


هان‌ای شهیده فاطمه اسدی ۳۷ سال پیش آراسته به خون خویش پیک لقاءالله را در آغوش کشیدید و اکنون با شکوه افتخار، برای ما امنیت، معنویت و اقتدار به ارمغان آورده‌اید.


زیباترین تأویل و شرح معنی از شأنیت و منزلت شهدا را در فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان یافت آنجا که معظم له، خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت وسربلندی نظام جمهوری اسلامی برمی شمارند. آری پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت در واقع گرامیداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر همه شیاطین و طاغوت‌های زمان است واین نوای حاج قاسم است که دائم در گوش ما طنین انداز است:ما ملت شهادتــیم؛ ما ملت امام حسیــنیم.


مجمع بسبجیان استان کردستان در آستانه تشییع وتدفین این شهیده مظلوم در شهر‌های مشهد مقدس، تهران، قم، اصفهان و سنندج را به رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم، و بر ارواح منورشان سلام وصلوات می‌فرستیم وبر ابدان مطهرشان سرتعظیم فرود می‌آوریم باشد که رفتار، گفتار وکردارمان شهدایی گردد.


مجمع بسیجیان استان کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات