خبرهای داغ:
آیت الله احدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم گفت: نماز یکی از نعمات الهی برای تقویت معنویت در جوامع اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۱۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام جلیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه ضمن خیرمقدم گویی به حاضران برای شرکت در نخستین همایش نکوداشت نماز که در سطح رده های سپاه استان توسط قرارگاه حمزه و سپاه شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: قرائت به موقع نماز و توجه ویژه به آن باعث می‌شود، زمینه‌های لازم برای موفقیت در همه عرصه‌ها فراهم شود.

وی به جا آوردن نماز را شرط اصلی موفقیت در همه عرصه‌های زندگی دانست و خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی باید به این مقوله بیش از پیش بپردازند، تا نسل جوان با این فریضه الهی مانوس شوند.

نماز یکی از نعمات بزرگ الهی است

آیت الله احدی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم، اظهار کرد: نماز یکی از نعمات بزرگ الهی، بهترین وسیله برای پالایش روح و تقویت معنویت است.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم می‌توانند با نماز سلامت روحی و روانی خود را تقویت کنند و خود را از چالش‌ها و آسیب‌های مختلف دور سازند.

این مسئول با بیان اینکه نقش نماز به‌عنوان ستون دین و معیار اساسی سنجش اعمال، در اعتلای معنویت قابل انکار نیست، اظهار کرد: این فریضه دینی در تعالی‌بخشی روحی و فراهم‌سازی بستر‌های شکوفایی معنوی در میان کارکنان سپاه، نقش بی‌دلیل و ممتاز دارد.

لزوم تولید محتوا با محوریت نماز در استان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت الاسلام قریشی بر لزوم برگزاری همایش‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی با محوریت نماز تاکید کرد و گفت: از این فرصت‌ها برای تقویت باورهای دینی و نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی باید استفاده شود.

این مسئول یکی از دستاوردهای برجسته انقلاب اسلامی را توجه به مسجد و نماز و فریضه‌های دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: لازم است که در این زمینه به تولید محتوا نیز توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در بخش پایانی این مراسم، 40 نفر از خادمین و فعالان عرصه های فرهنگی و هنری نماز قرارگاه حمزه و رده های سپاه استان تجلیل شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات