امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: استقرار برخی از ادارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان، دو مطالبه اصلی مردم سرخه از مدیر ارشد استان است.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۴۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به دنبال حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار استان سمنان  در شهرستان سرخه جلسه شورای اداری در فرهنگسرای باران برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی، امام جمعه موقت شهرستان سرخه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم، اخلاق مداری و دعا را با تاکیدات فراوان مطرح کرده است.

او با بیان اینکه در هر فضا و مکانی که وارد می شویم باید اخلاق و سلوک آن مکان را رعایت نماییم، افزود: یکی از مصادیق مهم اخلاق اداری، رعایت عدالت می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: همه ما در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی هایمان باید پیوست عدالت را در نظر بگیریم‌.

نطنزی بیان داشت: سعه صدر و آرامش در برخورد با ارباب رجوع از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.‌

او با اشاره به اینکه شهرستان سرخه، شهرستانی عالم‌پرور و شهید پرور است و مردم این شهرستان در شکل گیری و تثبیت انقلاب نقش اساسی ایفا کردند، گفت: خوشبختانه با تصمیم جدید دولت سیزدهم، برخی از دغدغه های مردم این شهرستان از حیث تامین مسکن برطرف شده است.‌

امام جمعه موقت شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: استقرار برخی از ادارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان، دو مطالبه اصلی مردم سرخه از مدیر ارشد استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها