زابل/به مناسبت هفته کتاب ، کتابخوانی و کتابدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زابل با همراهی جمعی از همکاران با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۸۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تبریک کتاب و کتابخوانی گفت: متاسفانه در جامعه امروز سرانه مطالعه بسیار پایین است و باید در رفع این معضل فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا مردم به سمت کتاب و کتابخوانی جذب شوند.

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه در حال حاضر مردم بیشتر به سمت دیجیتال و فضای مجازی روی آوردند افزود: در ارائه کتاب باید به سمت دیجیتال حرکت کنیم و کتابها در قالب کتابهای دیجیتال ارائه شود.

وی ادامه داد : به دلیل اینکه سرعت پردازش در بحث تحقیق و پژوهش بالا رفته است دیگر اقبال به کتاب به عنوان یک منبع پژوهشی مستمر شاید خیلی جواب ندهد و این نکته مهمی است که باید به این سمت حرکت کنیم.

وی با توجه به استقبال بسیار خوبی که از کتابهای صوتی میشود بر ارائه کتابهای صوتی در بستر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تاکید کرد.

گفتنی است: در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل یکی از کتب تالیفی خویش را به کتابخانه مرکزی زابل هدیه دادند

ارسال نظرات