خبرهای داغ:
جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در فرمانداری شهرستان مهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۹۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان مهر با حضور مدیران ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مهر با تشریح برنامه ها، از همه مدیران خواست همگام و همراه بسیجیان به پیشبرد برنامه های هفته بسیج همکاری لازم را انجام دهند.

سرهنگ علی گله داریان با بیان اینکه هرکس دل در گروه نظام و انقلاب دارد بسیجی است افزود: اگر تفکر و فرهنگ بسیجی نهادینه شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی به اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه عمومی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها دیدار با خانواده شهداست و تاکید کرد هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نیست.

گله داریان از دادگستری که پیشنهاد مشاوره حقوقی رایگان به خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان داده است تشکر کرد.

وی افزود: به سایر ادارت مانند اداره آب، برق، گاز، مخابرات پیشنهاد می‌ دهیم به مناسبت هفته بسیج به همه مردم جهت گرفتن انشعاب و جریمه های مشترکین تخفیف دهند.

فرمانده سپاه همچنین به شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت امکان ویزیت برای بسیجیان در هفته بسیج رایگان باشد.

سرهنگ گله داریان همچنین به نقش مدارس و دانش آموزان اشاره کرد و تاکید کرد: آموزش و پرورش شرایط حضور دانش آموزان در برنامه های عمومی هفته بسیج خصوصا در تاریخ ۳ آذر را فراهم سازد.
در ادامه حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر از شهرداران و مسوولین ادارات شهرستان خواست نسبت به فضاسازی شهر و ادارات خود که متناسب با هفته بسیج باشد اقدامات لازم انجام دهند.

محمدی بیان کرد: بسیج یک میدان بسیار وسیع است که هرکس در هر شغل و مقامی می تواند در سازندگی، عمران و آبادنی این مرز و بوم در کنار بسیجیان فعالیت داشته باشد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت: همه ما بسیجی هستیم و از بخشداران خواست برای در اجرای برنامه های هفته بسیج مربوط به حوزه خود مدیریت لازم را داشته باشند.

در پایان سرهنگ گله داریان از خبرگزاری ها و رسانه های محلی یاد کرد و گفت: جا دارد از رسانه های محلی که خالصانه در برنامه ها همراه ما هستند تشکر و قدردانی ویژه کنیم.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است؛ از این رو ۲۹ آبان تا ۵ آذر، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها