خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ گفت: دشمنان به دنبال القاء ناكارآمد بودن نظام جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۹۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، سجاد باقری امروز در جمع رابطین حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از دیرباز به دنبال القاء ناکارآمدی نظام بوده و تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی با بیان این که دشمن با ترویج و نفوذ فرهنگ شیطانی به دنبال نابود کردن ایران اسلامی است، افزود: دشمن به دنبال این است که فرهنگ منحط شیطانی خود را در جامعه ما ترویج داده و کشور را به نابودی بکشاند و با درگیر کردن مردم و دو قطبی کردن جامعه  کل کشور را درگیر کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ با تاکید بر اینکه قبل از هر فعالیتی، کار فرهنگی باید در اولویت فعالیت های بسیجیان قرار گیرد، افزود: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی نقشه شومی است که از مدت ها پیش توسط دشمنان کلید خورده است و این یعنی همه باید مراقب باشند.

باقری با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم بر لزوم آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با این خطرات تاکید کرد و گفت: بی‌تردید آشنایی نسل جوان جامعه با راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌تواند در خنثی کردن این دسیسه ها نقش به‌سزایی داشته باشد.

 وی اضافه کرد: راه حفظ انقلاب و نظام مقدس اسلامی، تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین و ترویج آن در جامعه است و مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و به کار گیری آموزه های قرآنی و انقلابی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات