شاهرود_عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت:با تاکید بر اینکه بزرگنمایی مشکلات برای ناامید کردن مردم حربه دشمنان است، افزود: بزرگترین و ریشه ای‌ترین جهاد امید حقیقی دادن است که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۲۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

مهمترین جهاد امیدواقعی دادن به جامعه است/مبارزه با تحریف وظیفه همگانیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی، در مراسم شکرانه سالروز حضور مقام معظم رهبری در ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۸۵ در شاهرود با بیان اینکه به بهانه بزرگداشت روز تشریف فرمایی رهبر انقلاب به شاهرود باید در رابطه خود با، ولی فقیه تعمل و دقت بیشتر کنیم، اظهار کرد: مردم ما صبار هستند که در مقابل مشکلات می‌ایستد و شکور هستند و نعمت‌های الهی و بزرگان را قدر می‌دانند.
او با بیان اینکه امام راحل در وصیت نامه خود فرمودید، ملت ما از ملت صدر اسلام به مراتب بهترند، چون صبار و شکور هستند، افزود: ما همه منتظر تشریف فرمایی امام زمان (عج) هستیم و روایت می‌گویند وقتی امام زمان (عج) بیاید عقل‌ها و فهم مردم پیشرفت می‌کند و خدا عبادت واقعی می‌شود.
پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: وقتی انسان‌ها با تقوا می‌شوند، جهان پُر از خِیر می‌شود و روایاتی داریم در مورد امام عصر (عج) که جهان پُر از عدل و دل می‌شود با حضورشان و وظیفه ما این است زمینه ساز ظهور باشیم.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب در این بیانیه تصریح دارند، هدف‌گذاری این است که به تمدن اسلامی برسیم که مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشد.
او با اشاره به اینکه آیت الله حسن زاده آملی (رحمت الله) تاکید دارند از مهمترین شئون عاقبت بخیری همراهی با این فقیه سکان دار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: باید اولویت‌های خود را با اولویت های، ولی جامعه تنظیم کرد.
صلح میرزایی با بیان اینکه روز ۲۰ آبان صرفاً نباید به شکرانه رهبر انقلاب سپری شود و باید تامل شود چرا مردم شاهرود این روز خوشحال بودند، گفت: یکی از علل این خوشحالی همتراز شدن محاسبات ذهنی و تصورات و فکر مردم با، ولی حق جامعه است و وقتی فاصله گرفته شود مشکل ایجاد می‌شود مانند دوران امام علی (ع) که امام را مجبور به بازگشت مالک اشتر در جنگ صفین می‌کنند و فتنه‌ها تداوم پیدا می‌کند.
او با تاکید بر اینکه بی بصیرت‌ها باید جوابگوی بشریت باشند و اشتباهات بزرگ آن‌ها جهان را در نسل‌های بعد دچار مشکل کرده، عنوان کرد: رهبر انقلاب در کتاب (دو امام مجاهد) در تحلیل صلح امام حسن (ع) و قیام امام حسین (ع) به خوبی این موضوعات را تحلیل و بیان می‌کنند که توصیه می‌کنم جوانان حتماً این کتاب را مطالعه کنند.
این نویسنده با بیان اینکه در طول تاریخ هر جا پای حرف، ولی جامعه نشستیم پیروز شدیم، افزود: امام راحل پانزده سال صبر کرد، از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ تا فهم جامعه به فهم ایشان برسد و باید درس گرفت.
او به سخنان رهبری در پایان دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در دیدار پایانی با دولت دوازدهم بیان کرد (دولت شما عبرت آیندگان باید شود) و این امروز مورد توجه باید باشد که یکی از این عبرت ها، مذاکرات با آمریکاست که رهبری سال ۱۳۹۲ هشدار دادند و چهار سال آزمودند، رهبر انقلاب فرمود، انقلاب امام راحل زمانی اتفاق افتاد که طلبه‌ها بین مردم آمدند و پیام امام را به همت نقاط کشور رساندند و شعار‌ها یکی شد.
این پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم، ثمره عمل نکردن به حرف، ولی جامعه را امروز در فشار‌های اقتصادی جامعه عنوان کرد و افزود: با، ولی جامعه اگر تراز شویم مانند دوران انقلاب و دفاع مقدس و کرونا و مواسات، ثمره اش پیروزی و کاهش مشکلات است.
او با تاکید بر گوش سپردیم به، ولی جامعه و فکر خود را با فکر، ولی فقیه همراه کردن و بیانات رهبری را دقیق گوش دادن راه راه پیروزی برشمرد و گفت: رهبر انقلاب بر فکر و دقت ما توجه دارند و وقتی فکر با، ولی نزدیک شد قلب هم با، ولی همراه می‌شود و اگر ارتباط قلبی با، ولی جامعه نباشد انسان کم می‌آورد و این را حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.
او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ۵ مهرماه امسال در مورد تحریف، اظهار کرد: اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد و دشمن واقعیت کشور ما را به عنوان کشور ورطه نابودی بیان و کشور خود را شکست ناپذیر نشان می‌دهد و این تحریف و دروغ بزرگی است که باید مراقب بود.
صلح میرزایی با تاکید بر اینکه بزرگنمایی مشکلات برای ناامید کردن مردم حربه دشمنان است، افزود: بزرگترین و ریشه ای‌ترین جهاد امید حقیقی دادن است که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند.
عضو مرکز حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بر شعله ور کردن امید مبارزه با تحریف وظیفه همه ماست و رهبری حکم جهاد تحریف دادند و باید در این مسیر حرکت کنیم تاکید کرد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، با اجرای سرود و مدیحه سرایی و خیرمقدم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان، یاد و خاطره سالروز حضور رهبر انقلاب در شاهرود گرامی داشته شد.
این مراسم به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و دفتر امام جمعه شاهرود و ستاد مردمی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها