خبرهای داغ:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه پیشرفت کشور نیازمند همدلی و همکاری بین دولت و مجلس است و مسائل این‌گونه پیش خواهد رفت، افزود: مردم بدانند اگر کاری در کشور پیش می‌رود با کمک همگان است.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۴۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه علنی دفاع از مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در این 83 روز یک‌سومِ استان‌های کشور را رفته، سخنان مردم را شنیدم و و درد آن‌ها را شنیده‌ام ولی این را کافی نمی‌دانم. لازم است با نمایندگان نشست‌های مکرر داشته باشیم و ان‌شاءالله دوهفتۀ آینده نشست دولت و مجلس را در اسرع وقت داشته باشیم و وزرا و نمایندگان حضور داشته باشند تا مسائلی که در نشست‌های استانی مطرح می‌شود، دنبال شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور نیازمند همدلی و همکاری بین دولت و مجلس است و مسائل این‌گونه پیش خواهد رفت، افزود: مردم بدانند اگر کاری در کشور پیش می‌رود با کمک همگان است و اگر امیدواری در جامعه ایجاد شده است، این امید باید روزبه‌روز افزون شود؛ نشست مستمر بین دولت و مجلس باید دنبال شود.

رئیس‌جمهور گفت: سفر به استان‌ها را، علی‌رغم همه حرف‌هایی که در گوشه و کنار زده می‌شود، مغتنم می‌دانم و شش‌روز در سطح ملی و یک‌روز حداقل باید برای استان‌ها وقت گذاشته شود تا از نزدیک بیشتر با مسائل و مشکلات مردم آشنا شویم.

رئیسی بیان کرد: درباره مسئولانی که به مجلس معرفی و یا انتخاب می‌کنم، توصیه افراد به هیچ عنوان تأثیرگذار نیست، افراد زیادی را معرفی می‌کنند اما مهم است که تشخیص داده شود که فردِ معرفی‌شده با شاخص‌های لازم همخوانی دارد یا نه. برای بنده به‌عنوان طلبه و مسئول مهم و حجت است و اگر حجت نداشته باشم، فردی را معرفی و انتخاب نمی‌کنم و شایستگی‌ها باید احراز شود؛ من کار خودم را می‌کنم و مجلس هم جایگاه قانونی خود را دارد و تصمیم با مجلس محترم است.

 

ارسال نظرات