خبرهای داغ:
همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از کسب رتبه برتر بسیج کارگری همدان در سطح بسیج و در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۴۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

 

ابوالفضل برات زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی مالک اشتر اظهار کرد: بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان رتبه نخست کشوری را در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.

وی با بیان اینکه ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج در تهران برگزار شد، گفت: بسیج کارگری استان همدان در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، در عملکرد وضعیت سال ۱۳۹۹ مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج کشور در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با تاکید بر اینکه موفقیت بسیج کارگران و کارخانجات در سطح بسیج در جشنواره مذکور مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های مخلصانه بسیجیان است، تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم از تمام تلاش‌های کارگران بسیجی تقدیر و تشکر کنم و امیدوام این افتخار در سال‌های آتی نیز حفظ شود.

بسیج کارگری استان همدان موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج کشور شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات