خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا؛

بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی ایران اسلامی است

غلامرضا مهر علیا گفت:بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت نقشه راه و سند راهبردی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۴۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در همایش و دیدار یاران ( پیشکسوتان دفاع مقدس) شهرستان بوئین زهرا، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، منشور و نقشه راه انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب همه مدیران و مسئولین انقلاب باید با این نقشه راه تعیین مسیر کنند و مشکلات را حل کنند.

وی در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در حقیقت نقشه راه و سند راهبردی ایران اسلامی است و همه مدیران و مسئولین گام دوم انقلاب باید در راستای گفتمان سازی این بیانیه نهایت تلاش خود را انجام دهند و تنها در پرتو این بیانیه مهم می توانیم تمدن نوین اسلامی را بسازیم.

سرهنگ مهرعلیا، به نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در تربیت جوانان امروزی اشاره کرد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب 42 بار از نقش و اهمیت جوانان نام برده شده و روح این بیانیه جوان و جوانگرایی است. از این رو، پیشکسوتان دفاع مقدس در تربیت 8 میلیون جوان مومن، انقلابی و پای در رکاب انقلاب، باید بیشترین نقش را ایفای نمایند و در این راستای تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، پروژه نفوذ را هدف دشمن دانست و گفت: امروز دشمن برای تضعیف و براندازی نظام اسلامی پروژه نفوذ را در دستور کار خود قرار داده است و از این طریق می خواهد به ریشه های تنومند انقلاب اسلامی آسیب وارد کند، لذا باید مراقب توطئه های دشمن باشیم. الحمدلله انقلاب اسلامی با تجارب دفاع مقدس، روز به روز قدرتمندتر شده است و دشمنان از این قدرت ترس و هراس دارند و نمی توانند عظمت و بزرگی این کشور و ملت را ببینند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها