خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مولفه‌های عزت ‌و سربلندی نظام‌جمهوری اسلامی ایران وحدت بوده و ابهت این وحدت سبب تقویت قدرت چانه‌زنی ما در مجامع بین‌المللی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۴۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

ابهت وحدت، قدرت چانه‌زنی ایران را در مجامع بین‌المللی قوی‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در فرهنگ، دین و تمامی حوزه‌ها یکی از مولفه‌های اصلی عزت و سربلندی  ایران اسلامی وحدت بوده که انسجام و حفظ وحدت در گام اول انقلاب پیامدهای خوبی را به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای قوی و قدرتمند خواهد بود که از استحکام درونی برخوردار بوده و بر اصل عزت‌بخش وحدت تکیه داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت در کشور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم وحدت در همه حوزه‌ها تاکید دارند و وجود‌ وحدت در لایه‌های مختلف کشور سبب از بین رفتن توطئه‌های دشمن خواهد شد.

منتظری ادامه داد: محور وحدت‌ما مسلمانان در بین همه اقوام و مذاهب قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) بوده و مولفه وحدت در مباحث دینی ما نیز تاکید شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ایران اسلامی در یک ید واحده توانسته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتقاء‌یافته و به یمن همین وحدت با وجود تنوع و رنگین کمان اقوام در آسایش، آرامش و امنیت در بین کشورهای همسایه قرار گیرد و امنیت و آرامش کشور نیز در پرتو وحدت‌ میسر بوده و ما امروز شاهد وحدت‌ درونی و سازمانی بین نیروهای مسلح  هستیم که انها با این وحدت دست در دست یکدیگر داده و در مقابل کجی‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی ابراز کرد: وحدت بین مردم و مسوولان در همه حوزه‌ها بمانند انگشتان یک دست بوده که در صورت تفکیک کاری نمی‌توانند انجام دهند و با مشت شدن یکدیگر اثرگذار خواهند‌ بود.

منتظری افزود: دشمنان ایران‌اسلامی درصدند تا با ایجاد رخنه، شکاف و یا اختلاف بین صفوف قدرتمند مردم و مسوولان رخنه کرده و از تنگی احد برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گام اول انقلاب با حفظ وحدت به نتایج خوبی دست یافتیم، خاطرنشان کرد: باید انسجام، همبستگی و وحدت مردم و مسوولان در همه حوزه‌ها در گام اول انقلاب حفظ و تقویت شود تا بتوانیم در گام دوم انقلاب‌نیز قله‌های پیش‌رو را فتح کرده و به پیشرفت‌های فرهنگی و سیاسی خوبی در جهان دست یابیم.

وی در پایان گفت: ابهت و شکوه وحدت، قدرت چانه‌زنی ایران اسلامی را در مجامع ملی و بین‌المللی افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها