نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد

اهمیت نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع در نظام بانکی

زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع باید در کنار توجه به حفظ منافع در نظام بانکی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۶۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار رئیس امور شعب و معاونین بانک ملی استان با طرح این سؤال که بانک‌ها در راستای تحقق شعار سال و رونق اقتصادی چه می‌کنند، اظهار داشت: اگر نیت خدمت و پیشبرد امور مدنظر باشد می‌توان به گونه‌ای از قوانین استفاده کرد که به این هدف کمک نماید.

امام جمعه زاهدان با بیان این که بعضا ریسک بالای اخذ تسهیلات از نظام بانکی باعث اقبال اندک مردم به این مقوله می‌شود، بر تلاش همه‌جانبه و فرهنگ‌سازی برای مردم و مسئولان جهت استفاده از ظرفیت‌های نظام بانکی تاکید کرد.

آیت‌الله محامی با مهم برشمردن نقش‌آفرینی بانک‌ها و همراهی و همکاری در جهت پیشرفت استان، خاطرنشان کرد: نگاه کمک‌رسانی و رفع موانع باید در کنار توجه به حفظ منافع در نظام بانکی وجود داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان ضمن اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و توجیه و اقناع عمومی، بیان داشت: خداوند را به خاطر نعمت توفیق خدمت به مردم و این که شما را اسباب رفع مشکلات مردم قرار داده شاکر باشید و این باعث نورانیت کار شما می‌شود.

در ابتدای این دیدار حسن کاظمی رئیس امور شعب بانک ملی سیستان‌وبلوچستان، نظام بانکی را تامین کننده امور اقتصادی کشور عنوان کرد و به موضوع اقبال اندک مردم استان در استفاده از ظرفیت‌های نظام بانکی و تسهیلات اشاره نمود و نسبت به سرمایه‌گذاری بومی‌ها در خارج استان ابراز تاسف نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار