استاندار اردبیل گفت: با هدف ایجاد بهبود شرایط مناسب برای روند اشتغال و اقتصاد، زیرساخت‌های مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۴۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

شرایط مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سیدحامد عاملی  در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با قوت خوبی در حال اجراست که به همین منظور بازدید از پروژه‌های مهم شهرستان نمین در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مجموعه آرتا سبز نمین ظرف 2 ماه آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که تا 10 روز آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، چرا که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی، همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه امری لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: با هدف ایجاد بهبود شرایط مناسب برای روند اشتغال و اقتصاد، زیرساخت‌های مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل فراهم می‌شود.

عاملی اظهار کرد: بررسی جاده منطقه اقتصادی نمین نیز به لحاظ فنی نیازمند بررسی‌های دقیق و ویژه است که به همین منظور درصدد هستیم تا جاده این مسیر هیچ مشکلی به لحاظ تردد نداشته باشد که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم در نظر گرفته شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطاتی نیز اجرای طرح فیبر نوری در منطقه عملیاتی خواهد شد که به همین منظور اعتبارات لازم برای این پروژه در نظر گرفته شده و زیرساخت‌های لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است که این موضوع به عنوان اولویت مهم و اساسی است.

عاملی بیان کرد: مباحث مهم برای تأمین زیرساخت‌های لازم آرتا سبز نمین نیز انجام یافته و برای منطقه ویژه اقتصادی نمین قیمت‌گذاری‌های لازم انجام یافته به نحوی که شرایط و بسترهای لازم برای ورود و ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این پروژه وجود داشته باشد.

ارسال نظرات