سرهنگ عیسی آبادی گفت:در بازجويي هاي انجام شده، فرد دستگير شده به 15فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخی از محله های شهرستان ساوه اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۷۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

 

در عمليات مأموران انتظامي شهرستان ساوه، سارق اماکن خصوصی و کابل برق دستگیر و به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخي از محله هاي شهرستان ساوه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس آگاهی شهرستان،‌ یک نفر سارق شناسايي و در عملياتی منسجم، در مخفيگاهش دستگير شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: در بازجويي هاي انجام شده، فرد دستگير شده به 15فقره سرقت اماکن خصوصی و کابل های برق در برخی از محله های شهرستان ساوه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم افزود: متهم دستگیر شده در اين عملیات ، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس قدرداني و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اعلام كنند.

ارسال نظرات