خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار:
بهار- مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: ما ایمان داریم اما یقین نداریم، باید یقین ما به خدا زیاد شود و آن را تقویت کنیم تا جایی در دل‌ها برای شیطان نماند و رستگار شویم.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۸۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سعادتی در نشست بصیرتی پایگاه حضرت زهرا (س) بهار با اشاره به تقویت ایمان اظهار کرد: اگر غم و اشک برای اهل بیت (ع) باشد، مقدس است و اگر نسبت به فراغ امام زمان و ظلمی که به اهل بیت عصمت و طهارت روا شده اشکی ریخته شود ثواب وصف ناپذیری دارد و ارزشمند است.

وی افزود: این عالم دنیا مملو از مواردی است که باعث نگرانی و اضطراب می‌شوند، و این نگرانی می‌تواند برای آینده، مال و خانواده باشد و این عوامل ناآرامی کم کم در انسان تبدیل به احساس نارضایتی می‌شود، که اگر به آن توجه نکنیم و در راستای تقویت این نارضایتی قدم برداریم به طور قطع باعث لغزش‌هایی در زندگی و پایه‌های دینداری می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در روایات و قرآن بسیار مواردی ذکر شده است که خدا ما را مورد عنایت قرار می‌دهد اما برخی مواقع که با مشکل روبرو می‌شویم از خداوند متعال گله‌مند می‌شویم و شکایت می‎‌کنیم و می‌گوییم خدا ما را فراموش کرده، اما خداوند بندگان را فراموش نمی‌کند و این ناامیدی باعث نفوذ شیطان در دل‌ها می‌شود و اضطراب و ناامیدی ما جز نادانی و خودخواهی ما انسان‌ها نیست.

وی اضافه کرد: ما ایمان داریم اما یقین نداریم، باید یقین ما به خدا زیاد شود و آن را تقویت کنیم و ارتباط با خدا و مسجد داشته باشیم تا جایی در دل‌ها برای شیطان نماند و رستگار شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات