خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، بسیج را میراث امام راحل و امانت ولایت دانست و از اجرای بیش از ۱۱ هزار برنامه در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۰۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ قاسم علیپور در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سند اعتلای بسیج مبنی بر اینکه «بسیج پاره تن مردم است»، این جمله را شعار محوری هفته بسیج اعلام کرد و اظهار داشت: بسیج میراث امام راحل و امانت ولایت است.

وی گفت: نهادسازی در همه حاکمیت‌ها وجود دارد و امام راحل هم در این راستا بسیج را به عنوان میراثی عظیم برای ما به یادگار گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس 6 مولفه را برای بسیج ذکر و تصریح کرد: امامین انقلاب بسیج را به عنوان یک راهبرد و نه تاکتیک دانستند و مبرا بودن بسیج از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و جهانی بودن بسیج از مولفه‌های اصلی آن است.

وی، بسیج را شامل توده‌های مردم و آمادگی حداکثری برای مقابله با هر نوع تهدیدی را از مولفه‌های دیگر بسیج دانست و گفت: کرونا نقطه ضعف‌ دولت‌ها را نشان داد اما بسیج در این راه، خوش درخشید و آن را به نقطه قوت ایران تبدیل کرد.

علیپور با بیان اینکه در هفته بسیج در سطح نواحی 41گانه و اقشار، 11هزار و 532 عنوان برنامه در استان برگزار می‌شود، افزود: 2 هزار و 353 عنوان برنامه در سطح شهرستان شیراز و اقشار 22گانه بسیج 130 برنامه را در هفته بسیج برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به جهش علمی مدنظر مقام معظم رهبری، برنامه‌های بسیج علمی سپاه فجر در هفته بسیج را در این راستا اعلام کرد و گفت: تجمع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که به صورت ارتباط تصویری زنده با تهران است و در سراسر استان این برنامه اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها