خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: بالغ بر ۴۷۰ برنامه در هفته بسیج در کازرون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۳۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)بیان داشت:بسیج متعلق به همه کسانی است که دل در گروه نظام و این انقلاب دارند.
وی ادامه داد:هرجا تفکرات بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از کشور دور خواهد شد و تفکر بسیجی،جهادی و عمل انقلابی سه مولفه تمدن اسلامی برای رسید به جامعه اسلامی می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون افزود:صاحبان اصلی انقلاب بسیجیان می باشند که بدون هیچ مزد و منتی با تلاش ای شبانه روزی در این 42سال برای رفع مشکلات در میدان بوده و اگر امروز را غیاث با دیروز داشته باشیم خدمات نظام برجسته خواهد شد.
وی به راه اندازی سازمان بسیج مستضعفین توسط امام خمینی(ره)پرداخت و یادآور شد:اخلاق و روحیه بسیجی از صدر اسلام بوده ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین،پشتوانه اصلی انقلاب را رقم زد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل بسیج را متشکل از مومن ترین و فداکارترین نیروها دانست و اذعان داشت:بسیج متشکل از مومن ترین و فداکارترین نیروها می باشد که برای جانفشانی از انقلاب و اسلام در همه صحنه ها حاضر می باشند.
وی بسیج را بزرگترین تشکل مردمی نام برد و تصریح داشت:بزرگترین تشکل مردمی بسیج می باشد که بدون مزدو منت،پرکار و کم توقع در راه انقلاب و نظام برای خوش بینی و امید آفرینی مردم فعالیت می نمایند.
این مقام نظامی با گرامی داشت یادو خاطره همه شهدا و خصوصا شهدای بسیج خاطر نشان نمود:بسیج افتخار دارد که بیش از نیمی از شهدای انقلاب و نظام بسیجی می باشند و بسیجی راهش مستقیم و عاشورایی است.
وی اظهار داشت:بسیجی در مسیر بوده و بسیجی اطاعت پذیر و ولایت پذیر می باشد و امروز افتخار داریم ذره ای انحراف از انقلاب و نظام و راه شهدا نداریم و اندیشه های بسیج اندیشه امامین انقلاب می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون عنوان داشت:امروز در همه عرصه ها پیروز و موفقیم و اگر در جایی در جا زد ه ایم بدانیم تفکر بسیجی حاکم نبوده است و همه بدانیم تا اخلاق و روحیه بسیجی باشد مردم انقلاب و نظام کشورشان را دوست دارند.
وی تاکید کرد:بسیج و سپاه پیش برنده و پیش رونده و قلب تپنده نیروهای مسلح در کنارمولفه های دیگر نظام می باشد و امروز توان بازدارندگی نیروهای مسلح با بازوئی پرتوان و زانوی قدرتمند بسیج می باشد.
فرمانده سپاه کازرون با بیان شعار محوری هفته بسیج،بسیج پاره تن مردم است اشاره داشت:شهرستان ولایت مدار و شهید پرور کازرون با 470برنامه که88برنامه شاخص شامل صبحگاه مشترک،حضور با اقتدار بسیجیان در مصلای نماز جمعه شهرستان،تجلیل از بزرگان،تولیدات رسانه ای،آزادی زندانیان غیرعمد،طرح محسنین و اکرام،جشنواره مالک اشتر،گلبارن قبور مطهر شهدا،برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان و بخش ها و... به استقبال 42سالگرد هفته بسیج خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها