شهدا با تمام وجود خود برای ما امنیتی به بلندای تاریخ به ارمغان آوردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان کرد: شهدا با تمام وجودشان برای ما امنیتی به ارمغان آوردند که به بلندای تاریخ است و ما باید همواره در هرزمان و درهر مکان، یاد و نام شهدای عزیز را گرامی بداریم.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۴۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام  در یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید والامقام شهرستان سیروان، که به مناسبت کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مدیران کل دستگاه های اجرائی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان در شهر لومار برگزار شد، ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه ۲۲۰ شهید شهرستان سیروان، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دلاورمردان و پیشکسوتان ایل خزل در دو یادواره شهدای ایل خزل و یادواره شهدای شهرستان سیروان با حضور پر شور خود، زینت بخش این مجالس شدند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان مراسمات شهدا و به ویژه دست اندرکاران برگزاری یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید شهرستان سیروان، بیان کرد: شهدا با گوشت، پوست و استخوان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند. شهدا با تمام وجودشان برای ما امنیتی به ارمغان آوردند که به بلندای تاریخ است و ما باید همواره در هر زمان و در هر مکان، یاد و نام شهدای عزیز را گرامی بداریم، چرا که همانند شمع سوختند و به راه تاریک همه ما گمگشتگان، روشنی بخشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام با اشاره به اینکه اقتدار امروز نظام ما به برکت شهداست، خاطر نشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و برگرفته از آرمان های ناب حضرت امام خمینی (ره) است و مقتدرانه به راه خود ادامه خواهد داد.

تولیده در پایان ادامه داد: انشالله پرچم و بیرق این نظام به سلامت به دست صاحب آن خواهد رسید و در تمام جهان پرتوافشانی خواهد کرد.
گفتنی است، تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام بر دستان مردم شهیدپرور  نیز زینت بخش این مراسم بود.
همچنین در این مراسم بخش های مختلفی از قبیل مولودی خوانی، سرودن اشعار محلی، تواشیح و اجرای موسیقی زنده حماسی نیز به اجرا در آمد.
در پایان این یادواره نیز با حضور مسئولان، تابلو فرش های کنگره سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان ایلام متبرک به تمثال مبارک شهدا والامقام، به نیابت از همه شهدای شهرستان سیروان به خانواده معظم ۴ شهید گرانقدر اهدا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار