خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تأکید کرد

ضرورت کادرسازی در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری/ تدوین ۶۰ کتاب در سال جاری

همدان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید در هر حوزه‌ای بانک فکری متخصص داشته باشیم و به تربیت کادر و کادرسازی در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری بپردازیم.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۲۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در جمع فعالان اصحاب رسانه که در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه کانون خانواده در کشور کمی آسیب دیده است و باید برای آن ارزشگذاری کنیم و بدانیم که کانون زندگی انسان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در تربیت نیرو‌های انقلابی باید تلاش مضاعف کنیم، افزود: اگر درک حقیقی از مفاهیم انقلاب داشته باشیم ابتدا باید خود و خانواده را اصلاح کنیم چراکه اگر کانون زندگی و خانواده ما اسلامی باشد و جوان شور و هیجان را در زندگی خودش پیاده کند به طور قطع مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه توسعه حزب چپ و راست از جمله مشکلات کشور است، ابراز داشت: گاهی ولایت را هم در این مسیر قرار می‌دهیم در حالی که ولایت یک اصل است و نمی‌تواند در داخل یک فرع قرار گیرد؛ حتی سردار سلیمانی هم در داخل حزب‌ها قرار نگرفت.

وی بیان کرد: ۶۰ کتاب در سال جاری و ۱۰۰ عنوان کتاب نیز در سال گذشته تدوین و رونمایی شد، اما در حقیقت باید بگوئیم که با این اقدامات ما هنوز کار انقلابی به معنای اینکه عملکردی همچون شهید سلیمانی داشته باشیم که محور مقاومت را تشکیل داد، انجام نداده‌ایم.

سردار ظفری عنوان کرد: باید از ارزش‌های دینی جامعه دفاع و در حوزه انقلاب اسلامی تلاش کنیم و نیرو تربیت کنیم و اجازه دهیم که این نیرو‌ها فرصت آزمون و خطا داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید در هر حوزه‌ای بانک فکری متخصص داشته باشیم و به تربیت کادر و کادرسازی در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری بپردازیم، گفت: باید در حوزه خبرنگاری انجمن خبرنگاران انقلابی تشکیل دهیم و یا در حوزه نویسندگی بانک فکری متخصص داشته باشیم تا به تربیت نیرو‌های انقلابی برسیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: کتاب تدوین تاریخ جنگ استان همدان توسط چند نویسنده و محقق در حال انجام است که طی دو سه ماه آینده نگارش آن پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال آینده کنگره شهدا در همدان برگزار خواهد شد، گفت: همه مسئولین و نهاد‌ها در اجرای مناسب کنگره شهدا وظیفه دارند و باید نسبت به دوره قبل به گونه‌ای برگزار شود که استان‌های دیگر از آن الگوگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار