خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسین خدامیان گفت: امروز بیش از هر چیز نیازمند فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی هستیم؛ اگر تمام امکانات آماده باشد اما روحیه بسیجی گری در یک مدیر وجود نداشته باشد، قطعا پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۹۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج برخوار، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در نشست خبری به مناسبت هفته بس‎یج گفت: بسیج پس از گذشت ۴۲ سال از سالروز تاسیسش، پویا تر از گذشته است.

وی افزود: کسی که کارت بسیجی دارد، بسیجی نیست؛ بسیجی باید احساس مسئولیت کند و نسبت به اتفاقات کشور بی تفاوت نباشد.

سرهنگ خدامیان با بیان اینکه مردم شرایط سخت را تحمل می کنند اما فساد، تبعیض و رانت را تحمل نمی کنند، عنوان کرد: یکی از مسئولیت ها و ماموریت های بسیج مبارزه با فساد، مطالبه گری، شفاف سازی و جلوگیری از فساد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در ادامه با بیان اینکه در هفت‎ه بسی‎ج امسال بیش از ۲۳۰ برنامه توسط پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه برگزار می شود، عنوان کرد اظهار کرد: تاکنون ۶۰ سری جهیزیه در شهرستان به زوج های نیازمند جهت تسهیل امر ازدواج اهدا شده و قرار است در هفته بسی‏‎ج امسال طی مراسمی ۸ سری دیگر نیز اهدا شود.

وی گفت: گروه های جهادی بسیجیان شهرستان برخوار به اقصی نقاط کشور جهت خدمت رسانی به مردم اعزام شده اند و به همت همین گروه های جهادی، ۵ خانه محروم و ۷ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی افتتاح می شوند.

سرهنگ خدامیان با اشاره به نهضت کمک و مواسات مومنانه گفت: تا کنون در شهرستان برخوار بیش از ۲۲ هزار سبد مواد غدایی توزیع شده است. همچنین طبخ و توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند انجام شده است.

کاهش آسیب های اجتماعی محلات شهرستان با اجرای طرح کرامت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار خاطر نشان کرد: ما در قالب طرح کرامت، در تلاش هستیم تا آسیب های اجتماعی موجود در برخی از محلات شهرستان را بر طرف کنیم و تا کنون در چند محله آسیب پذیر اقدمات تاثیر گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات آبی تابستان سال جاری در شهرک سیمرغ خورزوق گفت: در بحران آب تابستان امسال، بسیجیان ما خانه به خانه رفتند و به مردم شهرک سیمرغ که بیشترین مشکل کمبود آب و یا افت فشار را داشتند بدون اینکه از آنها خواسته شود به صورت خودجوش وارد میدان شدند.

سرهنگ خدامیان تصریح کرد: افزایش احساس امنیت در محلات، یکی دیگر از وظایف بسیج در شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در پایان گفت: امروز در جامعه بیش از هر چیز نیازمند فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی هستیم؛ اگر تمام امکانات آماده باشد اما روحیه جهادی و بسیجی گری در یک مدیر وجود نداشته باشد، قطعا پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها