خبرهای داغ:
علی خبازی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج تعداد ۱۱۴ برنامه و ۴۲ برنامه شاخص و محوری در شهرستان طبس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۹۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ،دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان طبس گفت :نام بسیج یاد آور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ماست ،نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن یقانا از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود و یا این که بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق است.

خبازی گفت : هفته بسیج فرصت خوبی برای روز ها و روز های پس از آن است ،روز هایی که بسیجیان بازمانده که نه،بازگشته از معراج ،نه تنها قدر ندیدند بلکه برصدر نشستند،که گاه طعنه شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج و تفکر بسیجی افزود:باید تفکر بسیجی در تمام ارکان جامعه و کشور طنین انداز شود و اگر کشوری اینگونه شد یقینا از توطئه های دشمن در امان خواهد ماند.

خبازی اشاره کرد :شعار محوری این هفته (بسیج پاره تن مردم) است که از تاریخ 29 آبان شروع و تا 5 آذر ادامه خواهد داشت.

وی عنوان داشت : با توجه به شعار امسال هفته بسیج ،غاطبه های برنامه های این هفته برمحور خدمت به مردم و برنامه های مردمی است که در زمینه های مختلف از جمله کمک های مومنانه و گروه های جهادی خواهد بود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان طبس خاطر نشان کرد : سه موضوع جهت اجرای برنامه های هفته بسیج در نظر گرفته شده است که موضوع اول شرایط کرونایی شهرستان است که برنامه ها با توجه به قرمز بودن وضعیت این بیماری ، با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار خواهد.

خبازی گفت :توجه به آسیب ها و تهدیدات موجود در جامعه و ترویج و تبیین تفکر بسیجی در جامعه و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای بسیجی در این هفته از موضوعاتی است که در اجرای برنامه مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود : دیدار با امام جمعه ،برگزاری چهاردهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه،اردوهای جهادی ،یادواره شهدا،مسابقات ورزشی،افتتاح کارگاه های مشاغل خانگی و رزمایش شکوه اقتدار از جمله برنامه های شاخص بزرگداشت 42 سالگرد هفته بسیج در شهرستان طبس خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها