فرماندهی و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه لردگان به همراه جمعی از اعضای شورای فرماندهی با خانواده شهید نورعلی احمدی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۳۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه فقیه در سپاه ناحیه لردگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت:  امنیت و آرامش امروزی جامعه مدیون خون پاک و مطهر شهدایی می باشد که به خاطر اسلام ناب و انقلاب و نظام جان فشانی کردند.

حجت الاسلام مرتضی رشیدی ازصبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا قدردانی کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا نماد صبر، ایثار ، فداکاری و استقامت در جامعه هستند.

وی حضرت زینب کبری سلام الله علیها رالگوی خانواده های معظم شهدا عنوان کرد وگفت: قهرمان صبر، ایثار و فداکاری کربلا با صبر خود دین اسلام را زنده کرد وامروزه خانواده های معظم شهدا با تربیت فرزندان قهرمان حفظ انقلاب و اسلام را تداوم بخشیدند.

شایان ذکراست: شهید نورعلی احمدی فرزند حجت الله در سال 1345 در روستای کرتگل از توابع شهرستان خانمیرزا متولد شد و در سال 1362 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و با حضور در جبهه های حق علیه باطل در مسئولیت جانشینی اطلاعات عملیات تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام در تاریخ 22 /12 /1366 در مناطق غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات