کسب افتخاری دیگر از نوجوانان نگاره ای شهرستان خرمدره

کسب رتبه اول و تندیس زرین هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه توسط نماهنگ مروارید های خاکی

زنجان-نماهنگ مروارید های خاکی در هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه در تالار اندیشه حوزه هنری، تندیس زرین بهترین فیلم در بخش داوری تخصصی را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۴۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛نماهنگ مروارید های خاکی در هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه در تالار اندیشه حوزه هنری، تندیس زرین بهترین فیلم در  بخش داوری تخصصی را دریافت کرد.

 

کسب رتبه اول و تندیس زرین هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه توسط نماهنگ مروارید های خاکی

معرفی برگزیدگی این اثر به صورت زنده از شبکه تلویزیونی امید توسط حسین حقیقی خواننده مطرح پاپ انجام شد!

 

در همين راستا حجت الاسلام دکتر حسن شجاعی؛نماینده مردم ابهر در مجلس شوراي اسلامي در پیامی کسب رتبه اول و تندیس زرین هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه توسط گروه فرهنگی هنری نگاره شهرستان خرمدره را تبریک گفت.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

درخشش و موفقیت فرزندان هنرمند شهرستان خرم دره در کسب رتبه اول و تندیس زرین هفتمین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مدرسه، نشان از وجود یکی دیگر از ظرفیت ها و استعداد های نهفته منطقه است که سالیانی دراز به آن بی توجهی صورت گرفته است.

 

امید است با امثال این درخشش ها و با پیگیری و اهتمام جدی مسئولین امر، زمینه ها برای پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر استعداد های فرهنگی و هنری فرزندان خطه ابهر، خرم دره و سلطانیه فراهم گردد.

 

در همین راستا برخود لازم میدانم ضمن عرض تبریک به گروه فرهنگی و هنری نگاره، از زحمات و تلاش های مسئول گروه و اعضای آن تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق روزافزون در همه مراحل زندگی را برایشان نمایم.

ارسال نظرات