رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح:

نیروی هوایی ارتش از افتخارات جمهوری اسلامی است

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح نیروی هوایی ارتش را از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۹۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، با حجت‌الاسلام  پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام  احمدرضا پورخاقان در این دیدار با بیان اینکه نیروی هوایی جزو افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: اقدام شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در ابتدای انقلاب اسلامی ۱۹ بهمن سال ۵۷ در مدرسه علوی برای همیشه این نیرو را در تاریخ این مملکت جاودان و ماندگار کرد.

وی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را از بعضی تسلیحات خریداری شده محروم کردند و حتی بخشی از آن‌ها را برگرداندند و اگر ایستادگی دلسوزان نیروی هوایی نبود، مابقی را هم قصد داشتند اعاده کنند، اگر این اتفاق افتاده بود واقعاً عملیات ۱۴۰ فروندی و حمله به اچ۳ انجام نمی‌شد.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه سازمان قضائی مقتدر با تصمیمات حکیمانه ضامن اقتدار نیرو‌های مسلح است، گفت: تبعیت از ولایت و انجام وظایف در راستای مأموریت‌هایی که قانون اساسی تعریف کرده راهی است که همه پیش رو داریم.

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به عنوان رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، اظهار کرد: شناخت خوبی که شما از نیروی هوایی دارید موجب خرسندی است و تمامی تلاش خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با پشتیبانی سازمان قضائی نیرو‌های مسلح خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار