خبرهای داغ:

بسیج رمز ماندگاری و پایداری و عزت ملی است

جلسه هماهنگی برگزاری هفته بسیج با حضور سرپرست فرمانداری، سرپرست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر و مدیران محلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۴۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷

در ابتدای این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و انتصاب سرپرست جدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر گفت: این فرمایش رهبر انقلاب که بسیج رمز ماندگاری، پایداری و عزت ملی است، به واقع راه پیشرفت و تعالی کشور در سایر زمينه ها را نشان می‌دهد.

او افزود: افتخار خدمت در نظام و کشوری که تفکر بسیجی در آن جاری است به ما عطا شده که در سایر عرصه های سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و غيره دمیده شده است.

بندری بیان کرد: در سطح شهرستان بندرماهشهر گروه های مختلفی داريم که با تفکر جهادی و البته بطور جزیره ای درحال فعالیت بوده‌ و انتظار می‌رود بسیج بعنوان یک حوزه سیاستگذاری در این عرصه بتواند ساماندهی و ارتباط نزدیکی میان این گروه ها بوجود آورده و از پراکندگی موجود بکاهد که هفته بسیج فرصت مغتنمی برای انسجام بخشیدن به این مسئله ست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: تفکر بسیجی به هر میزان شعاع چترش گسترده تر باشد، موفقیت بیشتری حاصل خواهد.

در ادامه این جلسه سرگرد پاسدار علی فرحانی سرپرست فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بندرماهشهر ابراز داشت: هدف ما پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سطح شهرستان بندرماهشهر بوده که انتظار داریم با هم افزایی و همدلی میان سایر دستگاه‌ها و نهادها این اهداف محقق شوند.

او در پایان عنوان کرد: بیش از ۷۰ برنامه بمناسبت هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه لغایت ۵ آذرماه با شعار محوری بسیج پاره تن مردم در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها