خبرهای داغ:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع منظم و بدون وقفه کالاهای اساسی در سطح بازار استان برای دسترسی راحت مردم به کالا در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۵۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷

امیر حسین نظری چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: کالاهای اساسی به صورت فراوان در بازار و انبارهای استان وجود دارد که باید در روند توزیع کالا سرعت بیشتری اعمال شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کسری تولید مرغ در استان با تامین و توزیع مرغ منجمد جبران می شود افزود: ۵۰ نقطه در اهواز برای توزیع مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

نظری با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه ۹۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع می شود اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های مربوطه در استان هیچگونه مشکلی درتامین کالا وجود ندارد.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: بازرسان به صورت مستمر کار بازرسی از کالاها در استان را انجام می دهند و در کنار آن از مردم خواستاریم تا تخلفات صنفی را از طریق سانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز در ادامه این نشست با اشاره به به ذخیره سازی ۱۳۰ هزار تن شکر درانبارهای بندر امام (ره) استان اظهار داشت: ۴۰ هزار تن از شکر ذخیره شده آماده توزیع است.

امید جهان نژادیان با بیان اینکه ۸۳ هزار تن روغن خام نیز در بندرامام (ره) ذخیره شده است ادامه داد: همچنین سه هزار تن برنج وارداتی در بندر امام(ره) موجود است که برای توزیع آن باید ستاد تنظیم بازار کشور مجوز صادر کند.

جهان نژادیان بیان کرد: ۷۰۰ تن برنج تایلندی و پاکستانی در دست توزیع است و ۵۲۰ هزار تن کالای استراتژیک در بندر امام (ره) ذخیره شده است که روزانه ۲۰ هزار تن کالا در بین استان های کشور توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها