خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، برنامه‌های هفته بسیج در این استان را اعلام کرد و از آزادسازی ۵۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی با مشارکت بسیج بعنوان مهمترین اقدامات این هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۶۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری از کرمانشاه؛ سردار «بهمن ریحانی» در یک نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سرسرای سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند بسیج حقوقدانان استان، نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که سال گذشته حدود ۴۷۰ زندانی را آزاد و به آغوش گرم خانواده فرستاد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از نظر آزاد کردن زندانیان در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: هر چه قدر تعداد زندانیان را کمتر کنیم چهره نظام اسلامی زیباتر است و اعتقاد داریم ما یک نفر را نجات نمی‌دهیم بلکه یک خانواده را نجات می‌دهیم.

سردار ریحانی نقش بسیج و گروه‌های مردمی را در کنترل کرونا و واکسیناسیون مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در راستای طرح شهید سلیمانی و برای واکسیناسیون حداکثری، مراکز سپاه امروز از ۸ صبح تا ۱۲ شب به مردم خدمت رسانی می‌کنند که در هفته بسیج این طرح تشدید و با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج امسال از روز شنبه ۲۹ آبان آغاز و تا روز جمعه پنجم آذر ادامه دارد، شعار هفته بسیج را «بسیج پاره تن مردم» اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا روز گذشته جلسه شورای اداری برای توجیه مدیران برگزار و فردا هم مسئولان بسیج و سپاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیداری خواهند داشت.

اعزام تیم‌های درمانی و بهداشتی به مناطق محروم، راه‌اندازی میز خدمت در بخش‌های مختلف، اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان و ارائه مشاوره‌های حقوقی به مردم، برگزاری برنامه «آبروی محله» و تجلیل از خانواده شهدا، ادامه نهضت کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاها، جشنواره جهادگران علم و فناوری و تجمع بزرگ بسیجیان در سوم آذر ماه بخشی از برنامه های هفته بسیج امسال در کرمانشاه است که سردار ریحانی به آنها اشاره کرد.

سردار ریحانی در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در کشور گفت: امام راحل با تشکیل این شجره طیبه به دنبال این بود تا همه آهاد مردم دلسوز و انقلابی را در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور دخیل کند.

وی ادامه داد : اگر امروز که ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهد حضور بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه نبودیم، هرگز شاهد سربلندی، عزت و شکوه انقلاب هم نبودیم کما اینکه در چند روز گذشته شاهد بودیم یک قایق کوچک یک ناو بزرگ را وادار به عقب نشینی کرد و این حاصل همان فرهنگی بود که امام راحل بنیان گذاشت و مقام معظم رهبری هم آن را آبیاری و رشد داد.

ارسال نظرات