کنارک/ حوت گفت: تقویت تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت کشور است و تحقق این مهم، جامعه را در برابر دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۹۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، در راستای گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج جلسه ستاد گرامی داشت هفته بسیج  در کنارک با حضور فرمانده سپاه کنارک و دکتر عبدالغفور حوت فرماندار کنارک, مولوی آذین امام جمعه، و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر عبدالغفور حوت در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج نماد ایثار، گذشت، رشادت و دلاوری است و رشادت های بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان کنارک در ادامه تصریح کرد: هفته بسیج،در حقیقت فرصتی برای معرفی حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار (ره)، در کشور پایه‌گذاری شده است.

حوت با اشاره به نقش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه گفت: تقویت تفکر بسیجی تضمین کننده امنیت کشور است و تحقق این مهم، جامعه را در برابر دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ می‌کند.

وی بر ضرورت فضا آرایی و تبلیغات محیطی در هفته بسیج تاکید کرد و افزود: برای اثربخشی بیشتر برنامه‌ها باید در این هفته با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ادارات، فضاسازی و کارهای نو جذاب انجام شود.

نماینده عالی دولت در پایان ضمن دعوت به حضور جدی و فعال تمامی دستگاه ها و ادارات در گرامیداشت این هفته بر زنده نگه داشتن تفکر بسیجی در فرهنگ جامعه تاکید کرد.

فرمانده بسیج کنارک برنامه ها ی هفته بسیج را تشریح و پس از تبادل نظر هماهنگی ها ی لازم در جهت برگزاری مناسب این برنامه ها بعمل آمد.

ارسال نظرات