رئیس مرکزبهداشت بردسکن:

برگزاری مراسمات وضعیت شهرستان بردسکن را از نارنجی به قرمز تغییرداد

امامیان رئیس مرکز بهداشت بردسکن:بعد از مثبت شدن هرمورد کار رهگیری تا50نفر با فرد کرونا مثبت شروع می شود که متاسفانه همگی آنها به مراسمات عروسی،عزاو…ختم می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۱۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار ما از بسیج رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت:برگزاری مراسمات باعث قرمز شدن وضعیت این شهرستان شده است.

حسین امامیان در گفتگو باخبرنگار ما اظهارداشت:متاسفانه در حال حاضر وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا مطلوب ارزیابی نمی شود.

وی افزود:در حاضر 20بیمار در بخش ویژه کرونا بیمارستان ولی عصر (عج)بستری می باشند.

امامیان به افزایش امارکرونا مثبت به سبب برگزاری مراسمات مختلف اشاره کرد و بیان داشت:بعد از مثبت شدن هرمورد کار رهگیری تا50نفر با فرد کرونا مثبت شروع می شود که متاسفانه همگی آنها به مراسمات عروسی،ختنه سوری ،عزاو…ختم می شود.

رئیس مرکزبهداشت بردسکن با تاکید براینکه باید تالارها ومراسمات درشهرستان تعطیل شود اظهار داشت:دانش آموزان نیز در این مراسمات شرکت می کنند وبه عنوان ناقل سالم وارد مدارس می شوند ودر نتیجه باعث تعطیلی مدرسه شده،و ضربه آن به سیستم آموزشی کشور و شهرستان وارد می شود.

امامیان بابیان اینکه پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود،افزود:متاسفانه موارد مثبت نیز در ادرات در حال مشاهده شدن است.

وی آمار تزریق واکسن کرونا در شهرستان را نیز بدین شرح اعلام کرد:تاکنون85/5درصد جمعیت بالای 12سال دوز اول و69درصد دوز دوم و همچنین 85 درصد دانش اموزان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

حسین امامیان در پایان ضمن گرامی داشت هفته بسیج برنامه های شاخص شبکه بهداشت را اعلام وگفت:در هفته پر خیرو برکت بسیج ویزیت رایگان در مرکزجامع سلامت شهرآباد ،خانه بهداشت کاظم آباد ،ویزیت پزشکان متخصص وتیم سیار تزریق واکسن کرونا در روستاهای هدف از برنامه های شاخص مرکز بهداشت می باشد.

وی خاطرنشان کرد شهرستان بردسکن مقام پنجم جامعه پزشکی استان را دارا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار