بسیج پرچمدار عزت و سربلندی ایران اسلامی است

زابل/ سرهنگ خدری گفت:بسیج تفکر و اندیشه ای است که بر اساس فرموده های حضرت امام اگر بر کشور حاکم شود هم کشور پیشرفت می کند و هم چشم طمع دشمنان کور می شود .
کد خبر: ۹۳۹۰۵۴۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده حوزه شهید رجایی، اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاههای مقاومت در محل این حوزه برگزار شد .

سرهنگ دوم پاسدار قربان خدری ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نماد خدمت خالصانه به مردم و پرچمدار عزت و سربلندی ایران اسلامی است و رمز موفقیت ، امنیت و آرامش در کشور مدیون تلاش زحمات خالصانه و بی ریا بسیجیان است .

فرمانده حوزه شهید رجایی افزود: بسیج تفکر و اندیشه ای است که بر اساس فرموده های حضرت امام اگر بر کشور حاکم شود هم کشور پیشرفت می کند و هم چشم طمع دشمنان کور می شود .

وی با بیان اینکه در طول تاریخ هرگاه نیروی مردمی در میدان حضور داشته توانستند موانع بزرگ را از سر راه بردارند که ما قدرت بسیج مردمی را در دوران دفاع مقدس به چشم دیدیم و تجربه کردیم که نیروی مردمی بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه جهاد و دفاع از مهین با از خود گذشتگی و رشادت توانستند بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شوند .

این مسئول بیان کرد: طی سال‌های گذشته شاهد برکات بسیج در مقاطع مختلف بوده ایم بخصوص در دوران دفاع مقدس نکته مهم در باره بسیج این است که به قشر و گروهی خاص تعلق ندارد می بینیم که تمام اقشار جامعه عضو بسیج هستند و هر قشر و گروه در رابطه با تخصص خود خدمات ارزنده ای از طر یق بسیج به مردم و کشور عزیز ارائه می دهند که این در جهان نمونه است .

فرمانده حوزه شهید رجایی با بیان اینکه امروزه در مقطعی هستیم که دغدغه همگان باید پیشبرد اهداف انقلاب باشد و بدون تفکر انقلابی که تفکر بسیجی است نمی توان به این اهداف ارزشمند دست یافت ادامه داد: بسیجیان در خط مقدم پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار