خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی در دیدار سردار سلیمانی:

بسیج با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه و آله ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج باید با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۶۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه و آله ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج باید با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند.

وی افزود: کسانی که دوران جنگ تحمیلی را درک کرده اند خوب می فهمند که بسیجی چه قدرت و توانی دارد. اگر این کمک ها و حضور مردمی نباشد، کار به جایی نمی رسد.

آیت‌الله سعیدی گفت: ضرورت حفظ بسیجیان بیشتر شده و خداوند همواره پیامبر(ص) را با همین بسیجیان یاری می کند. انشا الله خداوند به شما کمک کند و این رفت و آمدها منشأ خیر باشد.

سردار سلیمانی نیز در این دیدار با بیان اینکه جنابعالی با بسیج و محورهای نقش آفرینی آن آشنا هستید، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های بسیج ارائه کرد، و گفت:جمهوری اسلامی مبتنی بر رهبری و مردم و امام و امت است. تلاش های گسترده ای در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی انجام شده است.

وی افزود: شبکه ثامن تاکنون ۴ میلیون بسیجی را با خود مرتبط کرده است و تا پایان سال انشاءالله ۲ یا ۳ میلیون هم اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کمک به دولت و ازدواج آسان و اقدامات دیگر نیز در دستور کار بوده است. با توجه به تصویب اعتلای سند ده ساله، زمینه ای برای شکل گیری بسیج گام دوم، فراهم شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار