زاهدان/ معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به بسیج نباید تنها از بُعد نظامی نگاه کرد بلکه باید با نگاه تخصصی و بیانیه گام دوم انقلاب صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۶۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار عوضعلی فقیری  در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امسال بسیج در مبارزه با ویروس کرونا نقش اصلی و اساسی را ایفا کرده و در طرح شهید سلیمانی و کمک رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان در رابطه با این ویروس اقدامات خوبی انجام داده که به برنامه های قبلی اضافه شده است.

وی گفت: برنامه های بسیج امسال تفاوت های محسوسی با سال های قبل دارد و اقداماتی انجام می شود که اثرات طولانی داشته و در سال های آینده رویت می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: از آغاز هفته بسیج به منظور ارائه عملکرد ۴۲ ساله، تمامی برنامه ها اجرا و در صدا و سیما پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: از تمامی اقشار سیستان و بلوچستان شامل دانش آموزان و دانشجویان در بانک اطلاعاتی نخبگان بسیج عضو هستند و برای پشتیبانی از اختراعات، اکتشافات و خلاقیت ها در این استان اعتبارات بسیار خوبی پیش بینی شده که با پشتیبانی سپاه انجام می شود.

سردار فقیری ادامه داد: امسال بدلیل اینکه کرونا تا حدودی کاهش یافته برنامه های تجمیعی بیشتری نسبت به سال قبل به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود که در همین راستا از ماه ها قبل در فضای مجازی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: براساس ابلاغ سازمان بسیج در سطح کشور همزمان با همه استان ها در سیستان و بلوچستان نیز همایش تجمع بسیجیان در مکان های از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد که یکی از برجستگی ها و شایستگی های این همایش حضور رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان با رعایت پروتکل ها به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر کشور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در این تجمع نیروهای سازمان یافته، بسیجیان و ارگان های مختلف و بخش عظیمی از اقشار حضور خواهند یافت.

محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: مجموعه سازمان فضای مجازی بدنبال تولید محتوا است و برای انجام فعالیت مناسب باید به پایگاه های بسیج مراجعه شود.

ارسال نظرات