خبرهای داغ:
امام جمعه مرودشت گفت: تفکر بسیجی راه نجات ملت هاست.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۸۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماینده ولی‌فقیه در سپاه مرودشت در دیدار جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان به مناسبت آغاز هفته بسیج در دفتر امام جمعه مرودشت اظهار داشت: بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده و نقش بسیج همیشه تاثیرگذار است.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد که این امر بسیار مهم است.

حسینی اظهار کرد: بسیج بزرگ‌ترین دستاوردی بود که امام راحل آن را ایجاد کرد که بسیج همیشه در کشور نقش اساسی داشته است.

وی افزود: بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود که باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.

حجت‌الاسلام مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: ما قدردان خون پاک شهدا هستیم و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.
آقائی با بیان اینکه تفکر بسیجی راه نجات ملت ها است،بیان داشت:شجره طیبه بسیج که با فرمان تاریخی امام راحل پایه گذاری شد،برکات فراوانی به دنبال داشت که از مهمترین این آثار، تربیت سربازان در رکاب ولایت و نظام می باشدویکی از راه نجات ملت ها تفکرات بسیجی در جامعه می باشد.
خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن اشاره به آیه شریفه قرآنی ۵۴سوره مائده،به خصوصیات بسیجیان پرداخت و افزود: مدیران بسیجی ساعت و زمان نمی شناسند و همواره بصورت جهادی و آتش به اختیار در میدان خدمت حضور دارند.
آقائی تصریح کرد:گاها بسیجیانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم بصورت جهادی انجام وظیفه می نمایند،به خیلی‌ مسائل از جمله گرفتن سهمیه وامتیازو... متهم می شوند واین در حالی است که بسیجیانی که شیفته خدمت هستند هرگز با این صحبت ها مایوس نخواهند شد و میدان را ترک نخواهند نمود.
وی به ضرورت نهادینه کردن روح وفرهنگ بسیجی در جامعه تاکید نمود وحفظ وحدت و انسجام و همگرایی بین مردم و مسئولان را ضروری دانست.
شایان ذکر است که در انتهای این دیدار از بسیجی فعال سرکار خانم زهرا انصاری عضو فعال ستاد نماز جمعه مرودشت با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها