مهرستان/ به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فرمانده سپاه مهرستان و مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه از کتاب خانه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۹۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فرمانده سپاه مهرستان و مسؤول دفترنمایندگی ولی فقیه از کتاب خانه این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان دراین دیدار به سخن حضرت آقا در مورد کتابخوانی اشاره کرد و گفت:کتاب، دروازه ای به سوی گسترش دانش و معرفت است و کتاب خوب یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است.

ایشان در ادامه افزود: باید کتابخوانی در جامعه با استفاده از ابزارهایی از جمله: گسترش کتابخانه ها به روز رسانی کتاب های مورد نیاز و...ترویج پیداکند.

سرهنگ پاسدارحسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان نیز دراین دیدار به نقش کتاب و کتابخوانی در جامعه فعلی اشاره کرد و گفت: کسی که مطالعه نمی کند نسبت به کسی که خواندن بلد نیست هیچ برتری ندارد.

ایشان در ادامه افزود: برای از بین بردن و نابود کردن یک فرهنگ نیازی به سوزاندن کتاب ها نیست بلکه کافیست مردم آنها را نخوانند.

گفتنی است در پایان رئیس کتابخوانه تعدادی کتاب به سپاه مهرستان اهدا کرد.

ارسال نظرات