خبرهای داغ:
سرهنگ مهرعلیا گفت: بسیج، موتور محرک و خون در رگ های سپاه است و سپاه چه در عرصه جنگ و مبارزه و چه در صحنه سازندگی و توسعه، از بسیج و تفکر بسیجی بهره مند شده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۲۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با اصحاب رسانه، بسیج را بی نظیرترین تشکل مردمی در سطح جهان دانست و گفت: بی شک بسیج به عنوان یک مدل حرکت مردمی، از بی نظیرترین تشکل های مردمی در سطح جهان است و هیچ یک از نهادها و حرکت های اجتماعی در سطح انقلاب های جهان و در سطح جنبش های اجتماعی، هم از حیث انگیزه در شیوه های تشکل و هم از حیث شکل حرکت با بسیج قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه افزود: نقش پررنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور و جهاد علمی و سازندگی و توطئه های بیرونی و فتنه های داخلی، سبب شد تا بسیج خار خشم و مانع دشمنان برای براندازی نظام اسلامی باشد.

سرهنگ مهرعلیا، به اهداف کلان تأسیس بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج از ابتداء تأسیس با اهداف و مقاصد روشن و معینی شکل گرفت. حراست از اصل انقلاب، هویت انقلاب و دستاوردهای انقلاب را از اهداف کلان بسیج است، بسیج در حقیقت موتور محرک و خون در رگ های سپاه است و سپاه چه در عرصه جنگ و مبارزه و چه در صحنه سازندگی و توسعه، به شدت از بسیج و تفکر بسیجی بهره مند شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به اجراء 230 ویژه برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج 230 برنامه فرهنگی، سیاسی، قرآنی و هنری با عناوین؛ نشست های سیاسی و بصیرتی، کارگاه سواد رسانه ای، محفل انس با قرآن، یادواره شهداء، مراسم آبرو محله، دیدار با خانواده معظم شهداء، همایش و تجمع بزرگ بسیجیان، مسابقات فرهنگی و ورزشی، از جمله برنامه های هفته بسیج است که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها