خبرهای داغ:
سرهنگ اصلی بیگی در حاشیه برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین بمناسبت هفته بسیج از برگزاری ۲۶۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۴۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی در حاشیه برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان قزوین بمناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج از متن مردم است و امروز مثل همیشه در پیشانی خدمت به مردم عزیز قرار دارد گفت: برنامه‌های متنوع بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان قزوین در راستای خدمت‌رسانی به مردم و نشان‌دادن روحیه مقاومت و ایثار و ارائه الگوی پیشرفت و تعالی‌بخش بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، عطرافشانی و آیین تجدیدمیثاق با شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، برگزاری دهها مسابقه ورزشی و فرهنگی، رزمایش بزرگ نمایش اقتدار گردان‌های امام‌علی، امام حسین، بیت‌المقدس و عاشورای بسیج، محافل انس با قرآن کریم، تهیه و توزیع صدها بسته معیشتی، تهیه و توزیع جهیزیه و اقلام ضروری، رونمایی از چند طرح فرهنگی، علمی و ورزشی در سطح بسیج، افتتاح پروژه‌های متنوع عمرانی و ورزشی و عام‌المنفعه در سطح بخش‌های تابعه شهرستان قزوین از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

اصلی‌بیگی همچنین از افتتاح پروژه عمرانی سدمخزنی و سالن چندمنظوره ورزشی و صندوق قرض‌الحسنه شهرک آقابابا در بخش کوهین با حضور وزیر محترم کشاورزی و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در روز ششم آذرماه سال جاری خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین ضمن تشکر از دستگاه‌های اداری سطح شهرستان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام گرفته و اعلام آمادگی فرماندار محترم و بخشداران و شهرداران سطح شهرستان برنامه‌های هفته بسیج امسال با صلابت و شکوه مثال‌زدنی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: برنامه‌های هفته بسیج ناحیه امام سجاد(ع)قزوین از روز ۲۹ آذر در بخش‌های الموت غربی، الموت شرقی، طارم سفلی، کوهین و بخش مرکزی قزوین و در سطح ۱۴۰ رده اعم از حوزه و پایگاه بسیج محلات و کانون‌های اقشاری بسیج برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها